Arkadaşa Doğum günü Kutlama Mesajı


Arkadaşlar yıldız gibidir, onları her zaman göremezsin, ama senin için her zaman var olduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.


Bugün beni göremesen de bil ki yanındayım. Senin gibi bir dosta sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. İyi ki doğdun dostum.


Hayatın tüm kötülüklerinin senden uzak olmasını dilerim. İyi ki varsın ve iyi ki benim dostumsun. Nice mutlu yıllar dilerim.


Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm güzel dileklerini vermesini diliyorum. Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.


Doğum gününün sana tıbbı şaşırtacak kadar sağlık, melekleri kıskandıracak kadar mutluluk getirmesini dilerim. İyi ki doğdun arkadaşım.


Güzellikler ve mutluluklar ömür boyu seninle olsun, doğum günün kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder