Aşk Mesajları

Baktım ikimizede maviydik birimiz deniz, birimiz gökyüzüydük.

Seni incinirsin diye gönlümde saklayamam...Alçalırsın korkusu ile gözümde de tutamam...Seni gözümde gönlümde değil canımda saklayayım ki,son nefesimde bana son yar olasın..Senin aşkından benden başka kimse sebat gösteremez...Benden başka hiç kimse çoraklığa tohum ekemez...Düşmana da dosta da seni kötülemek istiyorum ki,seni benden başka hiçkimse sevmesin

Sevmek suç iseben suçların en büyük olanını ve en güzel olanını işledim :(

Gözlerin dudakların alev alev çağrıyor yangınlara öyle bir şey varki sende çözemediğim iinsanı çılgınlıklara sürüklüyor

Ve aşk.. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı..

Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen yağmurlu bir günde dışarı çıkıp düşen damlaları tutmaya çalış tuttukların bana olan sevgin tutamadıkların benim sana olan sevgimdir.

Kalbimde Sen Varken Aklımda Başkası Olamaz...

Konuşmadan anlattım sevdamı sana Derin derin bakarak içim titreyerek VE SUSTUM İçime attım herseyi Özlemi sevgimi tutkumu Sen çöz istedim Yüreğimde ne büyük yerin olduğunu SEN BUL İSTEDIM..

Hani bazı aşklar imkansız gelir ya insana işte imkansız olduğu için aşığım sana










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder