Teklif Mesajları

Desem ki seni seviyorum sende sever misin kimsesiz olan kalbimi sahiplenir misin

Saraysız kralın kraliçesi olmak ister miydin güzelim

güzeli güzel yapan edeptir edepse sevmeye sebeptir seni sevmeye bir sebebim olsa bana bir şans verir misin?

Ekmeğimin tuzu dudagimin suyu gonul bahcemde gulum gecelerimde yildiz uykularimda ruya kalbimde soz hayatimda anlam olur musun SEVGILIM ???...

Var mısın benimle birlikte ölmeye cenaze arabasının arkasına mutluyuz yazıp milleti güldürmeye....

Hhiştt bi bakar mısın ben gönlümü kaybettim benle çıkar mısın?

seni bir kelebeğin hayatı kadar çok seviyorum.Neden diye soracak olursan? çünkü kelebeğin hayatı bir gündür, o da bir ömür. O her şeyini bir gününe sığdırıyor, bende seni hayatıma sığdırmak istiyorum..

Kalbimin anahtarını kaybettim bulmam için yardımcı olur musun?

Tek kaldım dünyada dünyam olur musun? deniz kadar sevdim dalgam olur musun? ateş gibi yandım alevim olur musun? ilk değilsin ama son olur musun? seni çok seviyorum benim yarim olur musun

Kalbimin sesi gönlümün neşesi hayatımın kadını olur musun :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder