Ayrılık Mesajları




Sen beni bırakırsan bılki hiç uzulmem cunku oyuncaklarımın arkasından aglamıyorum


Yalanlarla dolu hayatında tek gerçeğin bendim. Gerçeklerle dolu hayatımda da tek yalan sendin.

öyle bir yerdeyimki şimdi ne seni sevebiliyorum nede senden bir başkasını

Şekli ben çizer ben bozarım... oyunu ben başlatır ben bitiririm.. işine gelmezse ¤GAME OVER¤ güzelım

Erkekler kizlar icin oje gbidir surersen parlar surmediysen solarr

Her merhaba bir elvadayla bitiyor !!!

İşte gidiyorum,birşey demeden arkami donmeden sikayet etmeden,hic birsey almadan birsey vermeden yol ayrilmis gormeden gidiyorum .

Kır kalbimi gönlün olsun,Al herşeyimi senin olsun ama şimdi başka kollardayım buda sana kapak olsun...


Çektiğim duman kadar anlamlı olsaydın sanada bağımlı kalırdım be gülüm...!


Hiç gereği olmayan bir ayrılığın Müştereği olduk seninle be gülüm.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder